اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته ملی کودک در گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: از برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته ملی کودک در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محبوبه رجب‎نسب ظهر امروز در آیین افتتاح برنامه‎های هفته ملی کودک اظهار کرد: هفته ملی کودک از 13 مهرماه سال جاری آغاز می‎شود و تا 19 مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در هفته ملی کودک برنامه‎های متنوعی در سراسر استان گلستان برگزار می‎شود، تصریح کرد: بیش از 150 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته ملی کودک در گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ادامه داد: برنامه‎های استانی در شهر گرگان و گنبدکاووس به‎عنوان یکی از شهرهای سیل‎زده در نظر گرفته شده است.

رجب‎نسب متذکر شد: در روز 16 مهرماه به‎مناسبت روز جهانی کودک برنامه میدانی در گنبدکاووس و گرگان برگزار خواهد شد، همچنین در 17 مهرماه پنل گفت‎وگوی نوجوانان با مسؤولان استانی در سالن استانداری گلستان برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: موضوعاتی اعم از حقوق کودک، برنامه‎های محیط‎زیستی، کودک و نشاط اجتماعی، کودک و آسیب‎های اجتماعی و ... در پنل گفت‎وگو نوجوانان با مسؤولان مطرح می‎شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با بیان اینکه شعار ما «آینده را باید ساخت» است، تأکید کرد: تمامی برنامه‎های ما در این شعار نهفته است، ما برای ساخت آینده نیاز به تقویت مهارت کودکان داریم.

رجب‎نسب اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درصدد است با محوریت فرهنگ، انسان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به هدف نهایی خود که همان تحقق شعار «آینده را باید ساخت» با محوریت دانایی دست یابد.

 وی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال بالغ بر 9 هزار نفر از کودکان گلستان از کلاس‎های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‎مند شدند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته ملی کودک اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مکان مقدسی است و زمانی که کودکان و نوجوانان در این مکان صرف می‎کنند بهترین زمان است.

علی نذیری ادامه داد: بسیاری از گویندگان و بازیگران و هنرمندان بزرگ کشورمان پرورش‎ یافته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کودک تصریح کرد: کودکی در وجود همه است و دنیای کودکی دنیای زیبایی است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان با تأکید بر اینکه کودکان باید نسبت به ارزش هنر آگاه باشند، تأکید کرد: متأسفانه در کشورمان برای هنر جایگاه زیادی قائل نیستند.

نذیری بیان کرد: در کشور آمریکا دانش‎آموزان در هفته 12 ساعت درس هنر می‎خوانند و یا دانش‎آموزان کشور ژاپن در هفته هشت ساعت به تحصیل هنر می‎پردازند تا ذهن آنها پرورش پیدا کند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول