اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

معتمدی: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر تا سال 1404 به 2 برابر افزایش می‌یابد

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه از حالت بحرانی خارج شده‌اند و از لحاظ کیفی بیشتر آنها دارای رتبه بندی 1 و 2 هستند، البته طبق برنامه ریزی کوتاه مدت ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال 1404 به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

معتمدی: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر تا سال 1404 به 2 برابر افزایش می‌یابد

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در طی چند سال اخیر 20 درصد ظرفیت خوابگاه های دانشجویی خودرا افزایش داده است اما با توجه به قدیمی بودن بنای ساختمان‌ها رتبه استاندارد ما نمره 5 بود که خوشبختانه امسال با بازسازی و تجهیز خوابگاه‌ها در طول فصل تابستان دیگر ساختمان رتبه 5 نداریم.

* 2 ساختمان خوابگاهی ما رتبه 4 هستند

وی افزود: در حال حاضر بیشتر خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای رتبه 1 و2 هستند و تنها تعداد محدودی در رتبه 3 قرار دارند البته 2 ساختمان خوابگاهی ما رتبه 4 هستند که در نخستین فرصت نسبت به بازسازی آنها اقدام خواهد شد.

* ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال 1404 به 2 برابر افزایش می یابد

معتمدی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی کوتاه مدت که انجام داده‌ایم ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال 1404 به 2 برابر افزایش خواهد یافت که در این رابطه باید بگویم برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی از کمک خیرین استفاده می‌شود.

* 5 هزار دانشجو از خوابگاه این دانشگاه استفاده می کنند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر یک ساختمان جدید خوابگاهی را در دست ساخت داریم که امیدواریم بتوانیم امسال آن را به بهره برداری برسانیم از طرفی باید به این نکته اشاره کنم با توجه به اینکه به طور میانگین بین 4 هزارو پانصد تا 5 هزار دانشجو از خوابگاه این دانشگاه استفاده می‌کنند ما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول