اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پنجمین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

پنجمین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان« تلنگر» با محوریت آشنایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

پنجمین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

علی پورزیاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با تاکید بر اینکه این نمایشگاه دیروز با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران و نمایندگانی از 20 نهاد و دستگاه استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی این دانشگاه گشایش یافت، اظهار داشت: این پنجمین سال متوالی است که این نمایشگاه در داخل دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت آشنایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیشتر به منظور آشنایی دانشجویان و به ویژه دانشجویان جدیدالورود با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه پنجمین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان «تلنگر» در 16 عرفه در قالب بروشور،کتاب، پوستر، عکس، سی‌دی، نمایش فیلم، تالار گفت‌وگو، تست پزشکی و ...  برای بازدید علاقمندان دایر شده است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ضمن آشنایی با برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله  با اثرات سوءمصرف موادمخدر، قرص‌های روانگردان، تهدیدهای فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و ... آگاهی لازم را کسب خواهند کرد. 

به گفته وی، در برپایی این نمایشگاه 20 سازمان و نهاد از جمله استانداری آذربایجان‌شرقی، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر، اداره‌کل ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پدافند غیرعامل استان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان‌های مردم‌نهاد وابسته به بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی، انجمن معتادان گمنام (Na)، معاونت امور اجتماعی شهرداری تبریز، سمن‌های مردم‌نهاد، انجمن صنفی مراکز درمانی سرپایی اعتیاد، اورژانس اجتماعی 123 استان، مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه تبریز، پلیس مبارزه با موادمخدر و ... همکاری دارند.

پورزیاد یادآور شد: این نمایشگاه از سوی مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز تا 18 مهرماه از ساعت 9 صبح تا ۱۶ در خیابان اصلی این دانشگاه برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن بیش از 21دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، 800 نفر عضو هیات علمی و بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و ... یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی سطح یک و برتر کشور است.

انتهای پیام/60023/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول