اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور عازم ژنو شد

عبدالرضا رحمانی فضلی بامداد امروز به منظور شرکت در هفتادمین اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (اکسکام ) تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.

وزیر کشور عازم ژنو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نشست اکسکام با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای عضو از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در ژنو برگزار می شود.

رحمانی فضلی که بامداد امروز عازم ژنو شد، قرار است علاوه بر سخنرانی در اجلاس هفتادم کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ( اکسکام ) با مقامات عالیرتبه کشورهای افغانستان، پاکستان و کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان دیدار و گفت و گو کند.

تقی رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور و رحیم ساکی رئیس مرکز امور بین الملل وزارت کشور، رحمانی فضلی را در سفر به ژنو همراهی می کنند.

اجلاس سالانه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان موسوم به «اکسکام» همه ساله در نیمه اول مهر ماه در مقر سازمان ملل متحد در ژنو با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار می شود و مسایل مربوط به پناهندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول