اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ برتر کاراته وان| بانوی کاراته ایران طلایی شد/ بهمنیار این بار در مسکو درخشید

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مدال طلا دست یافت.

لیگ برتر کاراته وان|  بانوی کاراته ایران طلایی شد/ بهمنیار این بار در مسکو درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز(یکشنبه)در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو سارابهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال این رقابت‌ها برای کسب مدال طلا به مصاف سارا هوبریش از آلمان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بهمنیار تمام شد و بانوی کاراته ایران طلایی شد.

در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو، امروز سارا بهمنیار کاراته کای وزن 50- کشورمان با برتری برابر لی رانران از چین توانست به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی جواز حضور در رقابت های فینال را بدست آورد. 

بهمنیار در نخستین رقابت به مصاف کارمن کلمنت از مجارستان رفت و 6 بر صفر پیروز شد. او سپس یمانه طالب از الجزایر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.  بهمنیار در دور سوم یی تینگ تانگ از هنگ کنگ را 2 برصفر شکست داد. او در دور چهارم با نتیجه 3 بر یک از سد نادیا مورالس گومز از اسپانیا گذشت تا به نیمه نهایی برسد. بهمنیار در نیمه نهایی نیز با نتیجه 3 – 3 (برنده با قانون سنشو) برابر حریف چینی به برتری رسید تا جواز حضور در فینال ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو را بدست آورد.

بهمنیار در پنجمین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در ژاپن موفق به کسب مدال طلا شده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه 2 بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول