اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

چمن مصنوعی بزرگ شهر «بهارستان» به‌زودی افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: چمن مصنوعی بزرگ واقع در شهر بهارستان با پیشرفت 90 درصدی همراه است و به‌زودی افتتاح می‌شود.

چمن مصنوعی بزرگ شهر «بهارستان» به‌زودی افتتاح می‌شود

عباس دراهکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، با اشاره به وضعیت پروژه چمن مصنوعی بزرگ در شهر بهارستان اظهار داشت: عملیات احداث پروژه چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در حال حاضر با پیشرفت 90 درصدی همراه است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در کنار سالن ورزشی شهر بهارستان در حال اجرا است و یکی از پروژه‌های مهم شهرستان جم محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه، تیم فوتبال پارس جنوبی و رده‌های پایه می‌توانند از آن استفاده کنند و مشکلات کمبود زمین تمرین برای تیم‌های فوتبال شهرستان جم نیز رفع خواهد شد و در حال حاضر تمام تلاش مجموعه اداره ورزش و جوانان تکمیل با کیفیت این پروژه است.

دراهکی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان همکاری بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته‌اند و امیدواریم با تکمیل این پروژه بتوانیم خدمات خوبی نیز به ورزش دوستان و جوانان بهارستانی ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول