اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز مشخص می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه امروز انتخابات مجمع نمایندگان استان برگزار می‌شود، گفت؛ تمام سعی و تلاش‌ها در طول فعالیت یک‌سال اخیر بر این بود که جایگاه نمایندگان مردم حفظ شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز مشخص می‌شود

 محمد وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد، با اشاره به اینکه انتخابات مجمع نمایندگان سالانه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ۱۶ مهرماه یک‌سال ریاست این مجمع تمام می‌شود، اظهار داشت: دوشنبه ۱۵ مهرماه جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی برگزار و رئیس جدید این مجمع مشخص می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی ضمن تاکید بر اینکه در طول یک‌سال گذشته در جهت عمل به فرمان امام خمینی (ره)، مبنی بر اینکه "مجلس در رأس همه امور است"، تمام تلاش‌ها بر این بوده که جایگاه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حفظ شود.

وحدتی گفت: علاوه بر اینکه نمایندگان مردم استان سعی کردند در تمامی محافل حضور داشته باشند، سعی شد تا بر تمامی امور استان نظارت شود.

وی افزود: در جلسات مجمع بنا بر این بود تا مشکلات شهرستانی و استانی بررسی و جهت رفع آن، از امکانات استان و یا کمک گرفتن از وزرا و مسوولان کشوری اقدام شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی سفر اخیر رئیس جمهور و رئیس مجلس به استان همچنین حضور و بازدید دیگر وزراء کشور از استان اشاره کرد و یادآور شد: در زمینه راهداری و راه‌سازی، راه‌آهن میانه-تبریز و مسائل و مشکلات کارآفرینان و بنگاه‌های اقتصادی، مشکلات کارگران و امور مربوط به سدها از جمله پیگیری‌های نمایندگان مردم استان بود.

وحدتی در پاسخ به این سوال که برای رئیس جدید مجمع چه پیشنهاداتی دارید، تصریح کرد: پیشنهاد این است که همچنان جایگاه نمایندگان مردم حفظ شود، چرا که این کار موجب حفظ جایگاه مردم می‌شود همچنین مشکلات استان بررسی و جمع‌بندی شود تا با اتحاد و همکاری ۱۹ نماینده استان پیگیری شود.

وی خاطرنشان ساخت: در مجمع تمام سعی نمایندگان بر این باشد که به وظیفه قانونگذاری خود عمل کنید و قوانین را برای حل مشکلات مردم تنظیم کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان  همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دوباره کاندیدا ریاست مجمع خواهد شد، توضیح داد: بین نمایندگان مجمع تصمیماتی داریم، از جمله اینکه از ریاست و مدیریت دیگر نمایندگان هم استفاده کنیم، بنا بر این شده که هر نماینده فقط یک‌سال ریاست را برعهده بگیرد و بنده برای دوره بعدی کاندیدا نخواهم شد.

وی همچنین به سوال " پیشنهادتان برای دیگر نمایندگان جهت فعالیت در مجمع برای آینده چیست؟ " این‌طور پاسخ داد، پیشنهاد می‌شود تمام نمایندگان و مخصوصا رئیس مجمع به‌صورت حداکثری در جلسات شرکت کنند، چرا که در این صورت مشکلات بهتر بررسی و جهت حل و فصل به مسوولان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول