اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمس:انتخاب صانعی و یاری برای فوتسال مردان و زنان خوب است/سال سختی در پیش است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال با توجه به جام ملتهای 2019 ترکمنستان و انتخابی جام جهانی سال بسیار سختی را در پیش دارد در این جام شگفتی‌های بسیاری به وقوع خواهد پیوست.

شمس:انتخاب صانعی و یاری برای فوتسال مردان و زنان خوب است/سال سختی در پیش است

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال و شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان گفت:انتخاب علی صانعی با توجه به اینکه تجربه خوبی در بحث استعدادیابی فوتسال در سراسر کشور دارد و وی همچنین توانسته با تیم ملی زیر20 سال فوتسال قهرمان آسیا شود و همچنین انتخاب خانم شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان  خوب  بوده است. 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همچنین در مورد تیم ملی که خود را آماده حضور در جام ملت‌ها می‌کند، گفت: همانطور که اطلاع دارید، تیم ملی در آستاراخان روسیه حضور داشت و این تورنمنت تجربه خوبی برای بازیکنان این تیم بود. البته قرار است تیم ملی چند بازی تدارکاتی دیگر قبل از جام ملت‌ها  در ایران داشته باشد و این موضوع خیلی می تواند به این تیم کمک کند و نتیجه در این مسابقات اصلاً مهم نیست. این تجربه و آمادگی است که باید بازیکنان تا قبل از جام ملت‌ها به دست بیاورند و بازی‌های تدارکاتی کمک بسیار می تواند به این تیم کند.

وی در پایان گفت: تیم ملی امسال سال بسیار سختی را در پیش دارد و ما مطمئن هستیم در جام ملتهای 2019 شگفتی‌های بسیاری در ترکمنستان به وقوع خواهد پیوست. در جام ملتها ما باید در ابتدا سعی کنیم جزو 5 تیم اول و سهمیه جام جهانی 2020 را به دست آوریم و در مرحله بعد به فکر تکرار قهرمانی در آسیا باشیم. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول