اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برپایی 2 موکب در شهرستان ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود از برپایی دو موکب در این شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد.

برپایی 2 موکب در شهرستان ایجرود

باب‌الله فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن شهرستان ایجرود در مسیر حرکت عزاداران حسینی برای حضور در مرزها تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران اربعینی در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی برگزار و تصمیمات لازم گرفته شده است، بیان کرد: این جلسات برای حمایت و تسهیل‌گری از زائران حسینی در ایام اربعین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی دو موکب در شهرستان ایجرود و در مسیر زائران حسینی عنوان کرد: موکب مستقر در شهر حلب از روز 17 مهر‌ماه سال‌جاری برپا خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه موکب دیگری در سه راهی «سعیدآباد» مستقر می‌شود، گفت: علت انتخاب محل استقرارها قرارگیری در کنار نمازخانه بین راهی و مراکز خدماتی است.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه موکب اربعین دولتی نبوده و با همت خود اهالی برپا می‌شود، گفت: در این زمینه دستگاه‌های دولتی همکاری لازم برای برقراری نظم و نظارت بر ارائه خدمات را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش آگاهی و اطلاعات زائران اربعینی عرضه بسته‌های بهداشتی و فرهنگی در موکب‌های مستقر در ایجرود انجام می‌شود.

فتحی با بیان اینکه درخواست ایجاد مجتمع خدماتی و مراکز انتظامی، اورژانس و ... داده شده است، عنوان کرد: در زمان تعطیلات نوروزی و تردد زائران به سمت مسیر زنجان - بیجار استقبال و تردد بالایی در شهرستان ایجرود مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول