اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تصویب 116 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تصویب 12 طرح تولیدی با سرمای‌ گذاری خارجی به ارزش 116 میلیون و 283 هزار دلار برای اجرا در استان خبر داد و گفت: بیش از96 درصد سرمایه مصوب این طرح‌ها در نواحی صنعتی استان است.

تصویب 116 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم ظهر امروز در نشست هیأت مدیره که در شرکت شهرک‌‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، از افزایش تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ظرفیت‌های اقتصادی خراسان رضوی باعث شده مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه‌ها بیشتر شود و برای سرمایه‌گذاری و تعاملات بیشتر وارد عمل شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: از همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغال بیشتر استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه صنعت باشیم.

وی از تصویب 12 طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 116 میلیون و 283 هزار دلار برای اجرا در خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: بیش از96 درصد سرمایه مصوب این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.  

مهدی زاده مقدم ابراز کرد: همچنین چهار طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 111 میلیون و 985 هزار دلار و اشتغال‌زایی مستقیم برای 440 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریور ماه مصوب شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند رشد و توسعه واحدهای صنعتی پیشرفت داشته، بسترسازی مناسب و تصمیم گیری‌های متوازن را عامل این امر خواند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول