اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کسب رتبه اول مقاله دانشجوی دانشگاه تبریز

مقاله دانشجوی دکتری علوم زمین دانشگاه تبریز در اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست رتبه اول ارایه شفاهی را بدست آورد.

کسب رتبه اول مقاله دانشجوی دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این کنفرانس مقاله مریم قره خانی دکتری علوم زمین دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز موفق به کسب رتبه اول ارایه شفاهی شده است.

بر پایه همین گزارش؛ مقاله ارایه شده این دانشجوی دکتری دانشگاه تبریز در اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست تحت عنوان «تعیین پتانسیل آلودگی آبخوان دشت سلماس» بوده که با همکاری عطااله ندیری و دکتر اصغر اصغری مقدم به نگارش درآمده است.

یادآور می شود: اولین کنفرانس بین‌المللی و چهارمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست با محوریت مدیریت و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست 6 شهریور ماه 1398در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شده بود.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی و بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و ... یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول