اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاظمی:ترامپ قافیه انتخابات آتی آمریکا را باخته است

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده گفت: مردم با مقاومت و ایستادگی‌شان این پیام را به آمریکایی‌‌ها نشان دادند که توطئه‌های غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد.

کاظمی:ترامپ قافیه انتخابات آتی آمریکا را باخته است

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شکست آمریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی گفت:‌ آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کمر همت دشمنی با نظام ایران را بسته است و هر توطئه و ترفندی که به کار برده موفقیتی به دست نیاورده است.

وی افزود:هدف آمریکا از اجرای تمامی سیاست‌هایش سقوط جمهوری اسلامی است؛ ترامپ به صراحت این هدف را بیان نکرده است اما عملکردش این را نشان می‌دهد. 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد:‌ در دولت جدید آمریکا تحریم جمهوری اسلامی ایران با هدایت منافقین و بولتون به منظور آنکه نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اعمال کرده است.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت جانانه مردم، کار به جایی رسیده که سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

وی افزود: ایستادگی مردم و مقاومت، صبر، ایثار مردم کار را به جایی رساند که توطئه‌های آمریکا علیه ایران خنثی شده و آنها دریوزگی افتادند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با پیدا کردن راه‌حلی از این منجلاب بیرون بیایند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: سیاست خارجی ترامپ و دولت آمریکا در دنیا شکست خورده است که ما به‌عینه می‌بینیم که آمریکایی‌ها در ونزوئلا با شکست مواجه شده و مذاکرات آمریکا با طالبان در افغانستان نیز با شکست روبه‌برو شده است.

کاظمی گفت: آمریکا در قبال جمهوری اسلامی و تحریم‌های حداکثری علیه تهران چیزی جز شکست مقابل چشمان خود نمی‌بیند.

وی افزود: ترامپ قافیه انتخابات آتی آمریکا را باخته است و به دنبال راه نجات می‌گردد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:‌همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است مردم با مقاومت و ایستادگی‌شان این پیام را به آمریکایی نشان دادند که توطئه‌های غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد.

کاظمی گفت: باید با مقاومت و تدبیر و ایثار مردم از گردنه صعب‌العبور فعلی عبور کنیم و امیدوارم با توجه به اینکه فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و مردم با حوصله و تدبیر در حال تحمل آن هستند امیدوارم شرایطی پیش بیاید که دشمنان دست از لجاجت و توطئه‌افکنی بردارند و به تعهدات خود در برجام بازگشته تا تحریم‌ها خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول