اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری 12 تن اقلام خوراکی از کمک‌های مردمی برای موکب‌های اربعین

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون حدود ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۲ تن پیاز، 2 تن سیب زمینی، ۵ تن آرد و با پشتیبانی امور دام یک تن گوشت و ۲ تن مرغ جمع‌آوری کرده است.

جمع‌آوری 12 تن اقلام خوراکی از کمک‌های مردمی برای موکب‌های اربعین

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اربعین نقطه‌ شروع انقلاب مهدوی است، آنهایی که دعای فرج می‌خوانند وارد عمل شوند و در پیاده‌روی اربعین و یا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در زنده نگه داشتن اربعین سهیم شوند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین، بیان کرد: این پیاده‌روی عظیم اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام است و این اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده‌ ترس انگلیس و آل سعود از این حرکت عظیم است و قطعا این ماجرا جمع می‌شود و اربعین امسال از سال‌های دیگر نمود بیشتری دارد.

زمانی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده، گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون حدود ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۲ تن پیاز، دو تن سیب‌زمینی، ۵ تن آرد و با پشتیبانی امور دام یک تن گوشت و ۲ تن مرغ جمع‌آوری کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: ۲۰ تن آرد به ستاد عتبات استان داده شد و یک بخشی از این اقلام به موکب‌های استان که در کربلا و نجف هستند و یک بخشی به موکب محبان‌الرضا که مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، فرستاده می‌شود. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به مایحتاج موکب‌ها، گفت: آنچه که موکب‌ها نیاز دارند برنج، آب معدنی و پتو است و در زمینه‌ تهیه‌ گوشت و مرغ به قیمت مصوب داده می‌شود و محدودیتی برای دریافت گوشت و مرغ وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول