اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رجبی: والیبالیست‌ها قرارداد میلیاردی دارند ما 50 میلیونی/ ناچاریم در لیگ برتر مبارزه کنیم

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین گفت:قرارداد مالی تکواندوکاران با والیبالیست‌ها را در لیگ برتر دو رشته مقایسه کنیم، والیبالیست ها قرارداد‌های 2 میلیاردی می‌بندند، اما قرارداد ما 40 تا 50 میلیون تومان است.

رجبی: والیبالیست‌ها قرارداد میلیاردی دارند ما 50 میلیونی/ ناچاریم در لیگ برتر مبارزه کنیم

سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که شرایط فنی و ترکیب تیم شهرداری ورامین برای حضور در هفته اول و دوم لیگ برتر چطور است، گفت: من نزدیک پنج سال برای دانشگاه آزاد بازی کرده‌ام. اما بنا به شرایطی امسال در کنار این تیم حضور نخواهم داشت. امسال با تیم شهرداری ورامین قرارداد بسته‌ام و تیم ما از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی را دارد. امیدوارم که با این تیم بتوانیم مثل سال گذشته قهرمان لیگ برتر شویم و بدرخشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که یکسری از تیم‌های حاضر در لیگ برتر با بازیکنان خود قراردادهای بسیار پایینی را ثبت کرده‌اند که در واقع از لحاظ مالی صفر است اما گویا شرایط تیم شما متفاوت است آیا از قراردادی که با تیم بستید راضی هستید یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه چندین سال است که شرایط مالی در لیگ برتر تکواندو برای بازیکنان خوب نیست و همه تکواندوکاران از این موضوع گلایه‌مند هستند. اگر به چند سال گذشته نگاه کنیم و بخواهیم قرارداد مالی تکواندوکاران با والیبالیست‌ها را در لیگ برتر دو تیم مقایسه کنیم آنها چند سال گذشته قراردادهای 90 میلیونی می‌بستند و تکواندوکاران مبالغی کمتر از این با تیم‌های خود قرارداد می‌بستند. اما همین حالا علاوه براینکه مبلغ قراردادهای ما افزایشی نداشته بلکه پایین هم آمده است در حال حاضر ملی‌پوشان‌مان 40 تا 50 میلیون تومان با تیم‌های خود قرارداد می‌بندند، اما مبلغ قرارداد والیبالیست‌ها 2 میلیارد تومان است. متأسفانه ما هم با توجه به اینکه دیگر هیچ منبع مالی نداریم ناچاریم با این مبالغ به توافق برسیم. به هیچ عنوان قرارداد تکواندوکاران با این همه مدال آوری با والیبالیست‌ها قابل مقایسه نیست.

نماینده تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید شرایط والیبال با تکواندو به هیچ‌عنوان با هم قابل مقایسه نیست و قطعاً نبودن پخش مستقیم و کم بودن مخاطب در رشته تکواندو باعث می‌شود که این اتفاقات رخ دهد، گفت: سؤال من این است کدام رشته در رویدادهای مهم برای ورزش ایران مدال‌آوری می‌کند. به غیر از کاراته، تکواندو و کشتی که در تمامی رویدادها مدال کسب می‌کنند آیا والیبال در المپیک و مسابقات جهانی می‌تواند مثل این رشته‌ها افتخارآفرینی کند؟! ضمن اینکه رشته ما انفرادی است اما رشته‌های اینچنینی تیمی هستند اگر باختی باشد برای تیم است اما اگر در رشته‌های تکواندو شکستی باشد برای یک نفر است. در هر صورت شرایط اینگونه است و ما هم ناچاریم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم.

رجبی در پاسخ به این سؤال که با توجه به آسیب‌دیدگی که مدتی گریبانگیر شما بود از اردوهای تیم ملی دور بودید از عملکرد خودتان پس از بازگشت راضی هستید یا خیر، گفت:‌ من به خاطر آسیب‌دیدگی مدتی را از تیم ملی دور بودم. اما حالا با شرایط ایده‌آلی که دارم به تیم ملی برگشتم. با تمرین یک هفته‌ای که داشته‌ام راهی مسابقات گرندپری ژاپن شدم. بازی اول حریف مکزیکی که سال 2019 نایب قهرمان جهان شده بود را شکست دادم. بازی دوم با نفر دوم رنکینگ المپیک مبارزه کردم از لحاظ امتیازی تا 10 ثانیه پایانی از حریفم جلو بودم اما در پایان بازی را 6 بر 5 واگذار کردم. امیدوارم که در مسابقات بلغارستان با کسب بهترین نتیجه بدرخشم.

نماینده  80+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو در پاسخ به اینکه با توجه به رویدادهایی که پیش‌رو دارید آیا فکر می‌کنید شانش کسب سهمیه المپیک را دارید یا خیر، گفت: با توجه به مسابقات پیش‌رو اگر بتوانم در رقابت‌های بلغارستان، دو تورنمنتی که پیش‌رو داریم و مسکو نتایج خوبی را کسب کنم و خودم را به رنکینگ شش دنیا برسانم شانس زیادی خواهم داشت. البته سجاد مردانی هم در این وزن حضور دارد و او در رنکینگ ششم قرار دارد. بعد از آسیب‌دیدگی که داشتم نتوانستم در مسابقات شرکت کنم و این موضوع باعث شد در رنکینگ المپیک جایگاه خودم را از دست بدهم. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم در حال حاضر هم در جایگاه 23 رنکینگ المپیک قرار دارد اما با نفرات دهم رنکینگ اختلاف یک تا چهار امتیازی دارم. فاصله زیادی با حریفانم ندارم امیدوارم خدا کمکم کند تا اینکه نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در المپیک باشم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول