اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بررسی شاخص‌های آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری

شاخص‌های آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد زیر بخش در سامانه متمرکز آمار استانداری بررسی شد.

بررسی شاخص‌های آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، در راستای تجمیع و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات استانداری، جلسه‌ای به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود نظام‌مند اطلاعات آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در سامانه متمرکز آماری، به ریاست فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری برگزار شد.

در این جلسه پریسا فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری طی سخنانی به اهمیت آمار و اطلاعات در اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزی اشاره کرده و افزود: سامانه متمرکز آمار استانداری با هدف افزایش دقت، تسریع دسترسی به اطلاعات آماری استان و... ایجاد شده و مدیران عالی استانداری می‌توانند با استفاده از مزایای این سامانه همچون گردآوری اطلاعات آماری، ایجاد داشبوردهای مدیریتی متفاوت، تحلیل‌های آماری و... در یک نگاه جامع و با صرف کمترین زمان به آخرین و به‌روزترین اطلاعات آماری دسترسی داشته و نسبت به انجام برنامه‌ریزی‌های آتی و اتخاذ تصمیمات اقدام کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول