اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رهایی گروگان 8 ساله از چنگال آدم‌ربایان در میناب

پسر بچه ای 8 ساله که توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود باتلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان میناب آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

رهایی گروگان 8 ساله از چنگال آدم‌ربایان در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سرهنگ محمد رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان تبعه افغانستان مبنی براینکه پسر بچه 8 ساله‌اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم ربایان ربوده شده، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مداربسته، مالک خودروی مورد استفاده آدم‌ربایان  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به آدم ربایی کودک 8 ساله با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی میناب با اشاره به اینکه آدم‌ربایان در تماس‌های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتند، بیان داشت: ماموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شده موضوع دستگیری خود و همچنین اطلاع ماموران از نیت شومشان را به همدستان آدم ربا اعلام کرد تا هرچه زودتر نسبت به رها کردن گروگان اقدام کنند.

رستمی اضافه کرد: آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار داشت: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

رستمی در پایان از شهروندان خواست: از فرستادن کودکان خردسال خود به پارک و مغازه به تنهایی خودداری کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/88037/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول