اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتظار11 ماهه مردم بناب به پایان رسید!

انتظار11 ماهه مردم بناب به پایان رسید و بالاخره استاندار آذربایجان‌شرقی به این شهرستان سفر می کند.

انتظار11 ماهه مردم بناب به پایان رسید!

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بعد از گذشت حدود 11 ماه از انتصاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی، نماینده عالی دولت در این استان به انتظار یازده ماهه مردم بناب پایان داده و روز پنجشنبه هفته جاری برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان به این خطه شهیدپرور و قهرمان‌پرور سفر می‌کند که این اولین سفر رسمی استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان بناب پس از انتصاب ایشان به استانداری است.

به این ترتیب مسوولان و مردم شهرستان بناب روز پنجشنبه میزبان استاندار محترم و جمعی از مسوولان و مدیران استان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، بعد از استقبال مردم و مسوولان از استاندار آذربایجان‌شرقی، دکتر پورمحمدی و هیأت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن برنامه‌های خود را در این شهرستان آغاز خواهند کرد.

بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی از جمله بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب همچنین بازدید از شبکه آبیاری و زه‌کشی پایاب سد علویان از برنامه‌های حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان‌شرقی سپس در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب شرکت کرده و پس از آن برگزاری نشستی با نخبگان این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وی به شهرستان بناب خواهد بود که امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت برای شهرستان باشد.

لازم به ذکر است، پیش‌تر شایعه شده بود که همزمان با سفر استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان بناب و به پایان رسیدن انتظار 11 ماهه مردم بناب برای دیدار با ایشان، پل روگذر میدان معلم بناب افتتاح و انتظار 10 ساله مردم برای تکمیل این پل پایان می‌پذیرد که به‌دلیل وجود برخی نواقص زمان افتتاح این پروژه به روزها و شاید هفته‌های آتی موکول شد.

گفتنی است، محمدرضا پورمحمدی 12 آذرماه سال 1397 با تصویب هیأت دولت و با حکم وزیر کشور به عنوان چهاردهمین استاندار آذربایجان‌شرقی منصوب و مشغول به کار شد.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

نگارنده: جاوید بنابیان

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول