اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

علی‌آبادی: کشتی دربخش مدیریتی نیازمند تغییر نسل بود/ باید با دید مثبت نگاه کرد

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: کشتی در بخش مدیریتی نیازمند تغییر نسل بود و با دید مثبت باید به این اتفاق نگاه کرد.

علی‌آبادی: کشتی دربخش مدیریتی نیازمند تغییر نسل بود/ باید با دید مثبت نگاه کرد

رحیم علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره حضور نفرات جوانی مانند حسن رنگرز و حمید سوریان در کادر مدیریتی فدراسیون کشتی گفت: صد درصد حضور چنین نفراتی به نفع کشتی است و به هیچ عنوان هم کم تجربه نیستند. رنگرز سالیان سال تجربه مربیگری و مدیریتی داشته است و سوریان هم سال‌ها در سطح اول کشتی جهان کشتی گرفته است. 

وی ادامه داد:‌ به هر حال کشتی در بخش مدیریتی نیازمند تغییر نسل بود و با دید مثبت باید به این اتفاق نگاه کرد. نباید به گونه‌ای شود که فردی مانند عبدالله موحد بعد از 50 سال گلایه کند. خوشبختانه حمایت‌های خوبی هم در این مدت شده است که می‌تواند به پیشرفت کار کمک کند.

پیشکسوت کشتی فرنگی تصریح کرد: البته همه می‌دانیم که جایگاه رنگرز و سوریان بسیار بالاتر از جایگاهی است که برای آنها در نظر گرفته‌اند و مطمئنا فقط برای کمک به کشتی این مسئولیت را قبول کردند. در تمام دنیا از قهرمانان خودشان در امور اجرایی بهره می‌گیرند. سوریان و رنگرز هم با کسب تجربه بیشتر یقینا می‌توانند در آینده کمک بیشتری به کشتی کنند.

علی‌آبادی افزود: سوریان و رنگرز آبرو و اعتبار خود را برای موفقیت کشتی گذاشته‌اند و وظیفه ما این است که از آنها حمایت کنیم. چرا که امسال با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک کار بسیار سختی خواهیم داشت که حضور این دو نفر باعث می‌شود بار سنگینی از روی دوش فدراسیون برداشته شود. 

وی با اشاره به لزوم برگزاری انتخابی تیم ملی عنوان کرد: بهتر است به تمام مدعیان داخلی این فرصت به صورت برابر داده شود تا خود را محک بزنند چرا که این اتفاق باعث داغ شدن تنور کشتی در تمام سطح کشور می‌شود و همچنین به فعال شدن مربیان کمک می‌کند؛ بعد از آن وقتی نفرات برتر مشخص شدند طبق برنامه خودشان با حضور در تورنمنت‌ها آنها را محک بزنند. امیدوارم مسئولان ورزش کشور نیز در سال منتهی به المپیک حداکثر حمایت را از ورزش به خصوص کشتی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول