اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ساماندهی 2 هزار خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی از ساماندهی حدود 2 هزار خادم افتخاری زیر نظر کمیته خادمین این ستاد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

ساماندهی 2 هزار خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محسن منصوری از ساماندهی حدود 2 هزار خادم افتخاری زیر نظر کمیته خادمین این ستاد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: کمیته خادمین ستاد اربعین آستان قدس رضوی همچون سال‌های گذشته شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) را در قالب گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و فعالان مردمی دعوت و سازماندهی می‌کند.

مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی ادامه داد: در مجموع حدود دو هزار خادم افتخاری از سراسر کشور در برنامه‌ها و عملیات‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی در حوزه‌های آشپزخانه مرکزی، موکب‌های خدمت‌رسانی و فرهنگی، گروه‌های تبلیغی، گروه‌های سلامت و بهداشت و تیم‌های پزشکی حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت نرم‌افزاری مناسبی برای ثبت‌نام، قرعه‌کشی و سپس اعزام و سازماندهی خادمین افتخاری در سال جاری فراهم شده است، عنوان کرد: عاشقان و دلداگان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) می‌توانند برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی سال جاری به سایت بنیاد کرامت امام رضا(ع) به آدرس «www.bkr.ir» مراجعه و نام‌نویسی کنند.

منصوری یادآور شد: عملیات خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از سه‌شنبه 16 مهر 1398 آغاز شده و تا پایان روز جمعه سوم آبان ماه‌(یک هفته پس از اربعین) ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول