اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائرین در کربلای معلی

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) گفت: امسال ششمین سالی است که موکب حضرت معصومه(س) با کمک مردم شهر قم به زائرین اربعین حسینی در شهر کربلای معلی خدمت رسانی خواهد کرد.

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائرین در کربلای معلی

محمود پارچه ‌باف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رویکرد موکب حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امسال این موکب پرشور تر از سال های گذشته با بسیج تمام امکانات در شهر کربلا برپا شده است، امسال موکب حضرت معصومه(س) براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار اسکان و تغذیه زائران به کارهای فرهنگی بیشتر می‌پردازد.

وی ادامه داد: امسال ششمین سالی است که موکب حضرت معصومه(س) با کمک مردم شهر قم به زائرین اربعین حسینی در شهر کربلای معلی خدمت رسانی خواهد کرد، 15 دستگاه تریلی و کامیون 10 تن حامل امکانات، زیرساخت‌ها، تدارکات و آب آشامیدنی برای موکب به کربلا اعزام کردیم.

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) افزود: این موکب 200 نفر عوامل اجرایی دارد که در خدمت زائرین هستند. موکب با حرم امام حسین(ع) هزار و 700 متر فاصله دارد، اقامت زائرین در موکب حضرت معصومه(س) 48 ساعته است تا بتوانیم زائرین بیشتری را در موکب اسکان بدهیم.

پارچه باف با اشاره به امکانات موکب حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این موکب دارای سرویس بهداشتی، حمام، آرایشگاه، خیاط خانه و نانوایی است و در موکب برای هفت هزار نفر در هر وعده غذای گرم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: نماز جماعت در سه نوبت به صورت مستمر در موکب حضرت معصومه(س) برپا می‌شود، همچنین شاهد بیان سیره اهل بیت(ع) توسط خطبا در این موکب خواهیم بود. برنامه سخنرانی توسط سخنرانان شاخص شهر قم و مداحی و سینه زنی در ایام اربعین حسینی هر شب در موکب برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: شب نوزدهم ماه صفر دسته عزاداری اهالی شهر قم از محل موکب حضرت معصومه(س) به سمت حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) با پرچم یا لثارات الحسین حرکت می‌کند.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول