اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مفاسد مالی را با جدیت دنبال می کنیم

رئیس کل دادگستری البرز گفت: تلاش ما بر این است که آمار دقیقی از وضعیت پرونده‌های اقتصادی استان داشته باشیم و به این منظور از تمامی بخش‌های دادگستری آماری احصاء و اقدامات و پیگیری‌های ویژه‌ای برای پرونده‌های مالی خواهیم داشت.

مفاسد مالی را با جدیت دنبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی روز سه‌شنبه در پنجمین پاتوق بچه‌های جبهه انقلاب اسلامی که در مسجد حضرت معصومه(ع) افزود: البرز در زمینه ابهام‌های مالی برخی از شوراهای شهر، شهرداری‌ها، زمین‌خواری و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی مشکلات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: با فعال‌سازی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و برگزاری جلسات مختلف با اعضای دستگاه‌های مختلف اجرایی که در این شورا وظایفی دارند سعی در برطرف کردن این مشکلات داریم.  

فاضلی هریکندی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دادگستری استان حمایت از تولید اظهار داشت: با هدف تحقق این مهم، تلاش ما بر این است که از تمام ظرفیت دادگستری و ابزارهایی که در تعامل با دستگاه‌های اجرایی داریم در جهت رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری سالم بهره ببریم.

وی ادامه داد: همچنین جلساتی با اتاق بازرگانی، اصناف، صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی و بازدید از شهرک‌های صنعتی مختلف استان البرزداشته‌ایم که در این دیدارها بخش مهمی ازمشکلات پیش روی تولیدکنندگان احصاء که طبق برنامه به تک تک آنها که راهکار قضایی دارند رسیدگی می‌شود.

فاضلی هریکندی گفت: اعتقاد ما براین است که در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی با استفاده از اختیارات و ابزار قانونی کارهای ایجابی نیز در زمینه حمایت حقوقی و قضائی از تولید کنندگان انجام داد.

وی افزود: البته این امر شامل کلیه پروندهای با موضوعات مالی است نه لزوما مفاسد اقتصادی است، به دنبال این هستیم که آمار دقیقی از وضعیت پرونده‌های اقتصادی استان داشته باشیم که به همین منظور از بخش‌های دادگستری استان او شهرستان‌ها آماری احصا شده و اقدامات و پیگیری‌های ویژه‌ای برای پرونده‌های مالی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول