اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

381 حلقه چاه غیرمجاز درمحدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد

مدیر منابع آب شهرستان مشهد گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد 381 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد (شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه-شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه و سه حلقه چاه غیرمجاز پلمب شده است.

381 حلقه چاه غیرمجاز درمحدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزویی در خصوص آمار پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیر مجاز و توقیف دستگاه‌های حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد، اظهارکرد: در این بازه زمانی این اقدام توسط گروه‌های اجرائیات امور و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی انجام شد.

مدیر منابع آب شهرستان مشهد ادامه داد: از 384 حلقه چاه غیرمجاز مذکور، 28 حلقه با عمق‌های 110 تا 220متر و دبی‌های بین 6 تا 25 لیتر بر ثانیه و 28 حلقه نیز با عمق‌های 70 تا 110 متر و دبی‌های 3 تا 12 لیتر بر ثانیه بوده‌اند و سایر چاه‌های غیر مجاز عمق‌های کمتر از 70 متر داشته اند.

وی با بیان اینکه این اقدامات در مدت ذکر شده موجب صرفه جویی سالانه حدود هفده و نیم میلیون متر مکعب آب شده است، بیان کرد: در 6 ماهه ابتدایی سال 98، گروه اجرائیات این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد 16 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب و مشهد را شناسایی و توقیف کرده‌اند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول