اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

وضعیت نامشخص حدادی/ ستاره فعلا تیم ندارد!

حامد حدادی با وجود نزدیک شدن به آغاز لیگ‌های ایران و چین هنوز وضعیتش مشخص نشده است.

وضعیت نامشخص حدادی/ ستاره فعلا تیم ندارد!

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران با وجود درخششی که در جام جهانی و جام باشگاه‌های آسیا داشت، هنوز وضعیت تیم آینده‌اش مشخص نشده است.

ماه قبل یکی از سایت‌های ایتالیایی بعد از جام جهانی از توافق حدادی و تیم سیچوآن چین که چند فصلی در آن بازی کرده است، خبر داد، اما این بازیکن آن را فقط در حد مذاکره خواند و بستن قرارداد را رد کرد.

مدتی پیش نیز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مهرام و پتروشیمی هم به دنبال جذب وی هستند که تاکنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده و برخی معتقدند هیچ باشگاه ایرانی در حال حاضر نمی‌تواند رقم قرارداد او را تامین کند.

حدادی که این روزها در تهران تمرین می‌کند، فصل قبل نیز در رده باشگاهی چندان موفق نبود و مدت کوتاهی را در تیمی‌های چینی و لبنانی بازی کرد، اما برای فصل جاری که به المپیک ختم می‌شود، قطعا او هم نمی‌خواهد زمان را از دست بدهد.

 

به گزارش فارس، لیگ‌های ایران و چین اوایل آبان ماه آغاز می‌شود و باید دید چه شرایطی برای این بازکن ارزشمند که این روزها آمادگی بالایی هم دارد، پیش می‌آید؛ به چین می‌رود، در ایران می‌ماند یا کشور جدیدی را برای بازی انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول