اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم/ لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: برای مهارت آموزی درباره سرفصلی مانند اقتصاد دیجیتال، آموزش‌هایی که منجر به مدرک تحصیلی می شود، فایده زیادی نه برای دانشجو و نه برای جامعه دارد.

به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم/ لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال

صادق عباسی شاهکوه رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره ایجاد رشته های میان رشته ای در این دانشکده توضیح داد: ما معتقدیم تحول دیجیتال موضوعی است که نباید برای فعال کردن افراد و آشنایی آنان با موضوع اقتصاد دیجیتال در دوره های بلند مدت در این دانشگاه برگزار شود.

وی ادامه داد: برای مهارت آموزی درباره سرفصلی مانند اقتصاد دیجیتال، آموزش‌هایی که منجر به مدرک تحصیلی می‌شود و دانشجو برای اخذ مدرک آن دوره ها را می‌گذراند، فایده زیادی نه برای دانشجو و نه برای جامعه دارد.

عباسی شاهکوه در ادامه تصریح کرد: مسلما دانشگاه‌های خوب و درجه یک در کشور وجود دارد که موضوع تدریس مباحث تئوری و ارائه مدرک به دانشجویان را انجام می‌دهند اما آنچه که در جامعه امروز نیاز به آن احساس می شود افرادی است که مهارت لازم را کسب کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:مهارت آموزی با دوره‌های کوتاه مدت هدفی است که در دانشکده پست و مخابرات دنبال می‌شود و به همین دلیل در موضوع اقتصاد دیجیتال نیز دوره های کوتاه مدت در این دانشکده دایر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول