اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

موکبی که طبق قوانین راه‌اندازی شده باشد جمع‌آوری نشده است

فرماندار نهاوند گفت: تا کنون هیچ موکبی که مقررات ایمنی پلیس راه را رعایت کرده و مجوز لازم را گرفته باشد جمع‌آوری نشده است.

موکبی که طبق قوانین راه‌اندازی شده باشد جمع‌آوری نشده است

مراد ناصری امروز در گفت‌وگو با فارس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر جمع‌آوری موکب هنگام توزیع غذا در فضای مجازی اظهار کرد: ما از مشارکت مردم و خیرین در برپایی موکب و یا ایستگاه‌های صلواتی استقبال کرده و مجوز لازم را در صورت داشتن شرایط لازم صادر کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از شرایط لازم برای برپایی موکب در مسیر راه‌های اصلی رعایت مسائل ایمنی و حریم جاده مدنظر پلیس راه است به گونه‌ای که مشکلات و حوادث جاده‌ای ناگوار برای مسافر پیش نیاید.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: اگر موکبی با عدم رعایت موارد ایمنی جاده‌ای و نگرفتن مجوز لازم از پلیس راه به یک بحران تبدیل شود، آیا می‌ توان اجازه فعالیت به آن را داد؟

وی با تاکید بر اینکه در ایام اربعین باید مقدمات سلامتی مسافران را در طول مسیر رفت و برگشت فراهم کنیم افزود: ایجاد شرایط لازم ایمنی در جاده‌ها از وظایف مسئولین است تا زائران با اطمینان خاطر در سفر اربعین شرکت کنند.

ناصری ادامه داد: اگر برخی ناخواسته شرایطی را فراهم کنند که زمینه تصادف در جاده‌ها را برای مسافران فراهم کنند این موضوع باعث تشویش خاطر زائران می‌شود.

وی گفت: چنانچه موکبی در طول جاده‌های بین شهری ایجاد می‌شود لازم است فضایی داشته باشد که خودروها بتوانند به راحتی در آنجا پارک کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان انتشار خبرهایی در فضای مجازی بدون ذکر علت را کم‌لطفی در حق خدمتگزاران و تامین‌کنندگان امنیت و سلامت مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول