اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خدمات انتظامی با رضایتمندی مردم معنا پیدا می‌کند / تماس 26 هزار نفر با پلیس 197

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، پاسخ به مطالبات مردمی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست و گفت: تلاش و خدمت پلیس با رضایتمندی مردم معنا پیدا می‌کند و اثربخشی خدمات انتظامی با رضایتمندی عمومی تحقق می‌یابد.

خدمات انتظامی با رضایتمندی مردم معنا پیدا می‌کند / تماس 26 هزار نفر با پلیس 197

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی در حاشیه دیدار با شهروندان در سامانه 197 در دفتر نظارت همگانی در گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: پلیس امین مردم است و اولویت فعالیت‌های پلیسی در نیازمندی مردم خلاصه می‌شود.

وی در ادامه افزود: پلیس سمبل و نماد حاکمیت است و هرکس که لباس مقدس پلیس برتن دارد، وظیفه دارد در رفع نیازهای مردم بکوشد و تلاش برای رفع مشکلات مردم عبادت است.

عبدی  به تعداد تماس‌های 197 در 6 ماهه سال‌جاری در استان نیز اشاره و تصریح کرد: در 6 ماهه سال‌جاری تعداد 26 هزار و 691 نفر از شهروندان با سامانه 197 تماس گرفته و  مشکلات خود را مطرح کرده‌اند که مسوولان انتظامی استان نیز دستورات لازم را در خصوص حل مشکلات و درخواست‌های آنان صادر کرده‌اند که پیام‌های تقدیر 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی استان  ضمن اشاره به اولویت‌های پلیس استان، یادآور شد: پلیس با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود، پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده و در دیدارهای مردمی با شهروندان با شناسایی نقاط قوت و ضعف‌ها و ضرورت‌های  انتظامی در راستای مشکلات شهروندان تلاش می‌کند.

عبدی  خاطرنشان ساخت: به همه واحدهای انتظامی استان به خصوص کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ابلاغ شده که به روان‌سازی امور تلاش کرده و امور مراجعان را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنند تا مردم با رضایت کامل و در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید مجدد بر رضایتمندی مردمی، آن را اولویت اول فعالیت‌های انتظامی دانست و اذعان داشت: در طول هفته ناجا همه روزه مسوولان انتظامی استان به‌صورت مستقیم با مردم دیدار و در طول سال نیز روزهای چهارشنبه ملاقات مردمی در دفتر نظارت همگانی برقرار است.

هموطنان در روزهای گذشته در سامانه «فارس من» موضوع عدم رسیدگی به شکایات در 197 نیروی انتظامی تبریز را ثبت کرده بودند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول