اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

محمود فکری برای رفع نقاط ضعف تیم فوتبال آلومینیوم چه برنامه‌ای دارد؟

تیم فوتبال آلومینیوم اراک نقاط ضعفی دارد که اگر این نقاط ضعف برطرف نشود، قطعاً نمی‌توان به صعود تیم به لیگ برتر امید داشت.

محمود فکری برای رفع نقاط ضعف تیم فوتبال آلومینیوم چه برنامه‌ای دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در پایان بازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نیروی زمینی تهران محمود فکری سرمربی تیم آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنان پاسخ داد.

فکری در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس که از بازی ضعیف هوایی بازیکنان این تیم انتقاد و مطرح کرد در این بازی چه در خط حمله و چه در خط دفاع بازیکنان در بازی هوایی بسیار ضعیف ظاهر شدند و در تمام لحظات که بازی هوایی صورت می‌گرفت، این بازیکنان حریف بودند که توپ را دفع می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که بازیکنان آلومینیوم عکس‌العملی نشان دهند، گفت: بازیکنان نیروی زمینی تهران از بازیکنان بلندقامت سود می‌بردند و همین امر باعث شد روی توپ‌های هوایی موفق باشند.

در چهار بازی که در اراک آلومینیوم میزبان بوده، هیچ‌گاه بازیکنان آلومینیوم در نبردهای هوایی موفق نبودند که این یکی از ضعف‌های تیم آلومینیوم است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به سؤال مجدد خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه با توجه به ضعف تیم در بازی‌های هوایی در روزهای آینده که بارندگی‌ها آغاز می‌شود و زمین‌های ناهموار اراک گل‌آلود می‌شود، قطعاً بازیکنان نمی‌توانند روی زمین‌بازی کنند، چطور بازیکنان می‌توانند از بازی‌های هوایی نتیجه بگیرند؟ ضمن اینکه شما از روز اول وعده دادید نقاط ضعف را برطرف می‌کنید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است، بدون جواب دادن به این سؤال و سؤالات دیگر خبرنگاران جایگاه و اتاق کنفرانس را ترک کرد.

البته در باشگاه آلومینیوم این یک امر طبیعی است، وقتی خبرنگاران در باشگاه جایگاهی ندارند و مدیرعامل باشگاه برای خبرنگاران و رسانه‌ها ارزشی قائل نیست و هنوز هیچ جلسه‌ای با خبرنگاران نداشته و هیچ تعاملی وجود ندارد، این یک امر طبیعی است که به خبرنگاران اهانت شود.

زمانی که باشگاه کمیته فنی ندارد تا سرمربی و کادر فنی تیم در مقابل آنها جوابگو باشند، چه انتظاری است که در مقابل خبرنگاران پاسخگو باشند، این می‌شود که تیم روز به روز به جای پیشرفت افت خواهد کرد و آن می‌شود که مقابل چشم هواداران خود در برابر تیم آخر جدول که تنها یک امتیاز دارد و هیچ پیروزی در کارنامه خود ندارد شکست را پذیرا خواهد شد.

آن‌وقت آن می‌شود که تیمی که در 6 بازی بهترین خط دفاع را داشته است به‌یک‌باره در یک بازی دو بار دروازه‌اش باز می‌شود با این وضعیت چه طور انتظار صعود به لیگ برتر را داریم.

خط حمله تیم بعد از هفت بازی هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند، در بازی‌هایی که در خانه داشته خط میانی آن همواره مغلوب حریفان بوده و در نبرد هوایی شکست را می‌پذیرد که لازم است سرمربی تیم برای رفع این نقاط ضعف تلاش خود را به کار گیرد تا بتوان به صعود تیم به لیگ برتر امید بست.

**********

سیدعلی بنی جمالی

**********

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول