اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام (ره) به مردم نگاه ابزاری نداشت/ رئیس مجلس را دیکتاتور خطاب نکردم

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: امام خمینی(ره) نگاه ابزاری به مردم نداشتند، بلکه نگاه امام به مردم، یک نگاه راهبردی بود.

امام (ره) به مردم نگاه ابزاری نداشت/ رئیس مجلس را دیکتاتور خطاب نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر امشب در سلسله نشست‌های تحلیلی بصیرتی تشکل‌های انقلابی با موضوع «اهمیت مطالبه طرح شفافیت آرا در مجلس و خطر اطاله و انحراف آن» در حسینیه قرآن و عترت مشهد، با بیان اینکه بزرگترین پشتوانه نظام ما مردم است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) همراه با فعال کردن نخبگان، تأکید بر حرکت مردمی داشتند؛ همان‌طور که با همین مردم، انقلاب شد و جنگ را پشت سر گذاشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار کرد: امام خمینی(ره) نگاه ابزاری به مردم نداشتند بلکه نگاه امام به مردم، یک نگاه راهبردی بود.

وی ادامه داد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند تا جمله «به تو چه مربوط است؟» را در جامعه نهادینه کرده و حضور و مشارکت مردم را تضعیف کنند.

پژمان‌فر اظهار کرد: دموکراسی که جمهوری اسلامی ارائه کرده، بهترین نوع دموکراسی در جهان بوده که چهل سال آن را تجربه کردیم و قابل دفاع است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه عامل اصلی اتفاقات دی‌ماه 96 کسانی هستند که نگذاشتند صدای مردم در مجلس شنیده شود، عنوان کرد: حق مردم این است که بدانند نمایندگان در مجلس چه می‌کنند.

وی اظهار کرد: طرح تشکیل وزارت بازرگانی به سبب بار مالی زیادی که دارد، خلاف قانون اساسی است؛ ریشه این مسئله، در شفاف نبودن نظرات نمایندگان و عدم شفافیت آراء در مجلس است.

پژمان‌فر با بیان اینکه من رئیس مجلس را دیکتاتور خطاب نکردم، یادآور شد: من به آقای لاریجانی گفتم فعلی که شما انجام می‌دهید دیکتاتوری است، چون اجازه ندادند من سخنم را در مخالفت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی مطرح کنم.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول