اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی در زنجان آغاز شد

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام با حضور 470 ورزشکار در زنجان آغاز شد.

مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی در زنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک برای اعزام ورزشکاران به رقابت‌های جهانی فجیره امارات، در زنجان آغاز شد.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی و دسته‌های وزنی مختلف به مدت دو روز و با حضور 470 ورزشکار در سالن 6 هزار نفری انقلاب و با حضور مسؤولانی از فدراسیون آغاز شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: مسابقات طی روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه در زنجان برگزار می‌شود.

علی خلیلی افزود: مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک نیز در رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز استان زنجان میزبان رقابت‌های مختلفی بوده است، تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور اعزام به مسابقات جهانی فجیره امارات، برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از این نیز مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور در زنجان در سطح بالایی برگزار شد  که نشان از ظرفیت استان در این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول