اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت الاسلام محمدحسنی: ترامپ ابردروغ‌گوی جهان معاصر است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ترامپ ابردروغ‌گوی جهان معاصر است که رسوایی او تمامی عالم را فراگرفته، تاکید کرد: در آینده نه چندان دور شاهد مجلس ختم سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا و اذناب آن خواهیم بود.

حجت الاسلام محمدحسنی: ترامپ ابردروغ‌گوی جهان معاصر است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران خود ضمن اشاره به تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیشنهاد رهبر معظم انقلاب و به تصویب امام خمینی (ره) با هدف مکتبی کردن و معنویت‌محور کردن ارتش گفت: ارتش امروز یک نیروی کاملاً معنوی و معنویت‌محور است و جزو افتخارات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: گواه ما در معنویت‌محور بودن ارتش، نشان‌های افتخاری است که امام و رهبری به ارتش اعطا فرموده‌اند. بیان تمامی آن نشان‌ها زمان زیادی می‌طلبد، اما من به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنم.

محمدحسنی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتش، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که ارتش کلمه طیبه است و همچنین ایشان به تازگی فرمودند که ارتش نمایشگاه بزرگی از ارزش‌های اسلامی است. جلوه اول معنویت در ارتش، ولایتمداری است که جزو صفات برجسته و کلیدی ارتش ایران به شمار می‌آید که در این زمینه به 2 نکته می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: نکته اول اینکه بنده از نزدیک شاهد اشتیاق فراوان کارکنان برای دیدار با رهبر انقلاب هستم. هیچ یگانی نرفته‌ام مگر اینکه یکی از مهمترین و اولین‌ درخواست‌هایشان دیدار با رهبر انقلاب است. این جزو خواسته‌های بیشتر کارکنان و خانواده‌های ارتشیان است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مورد نکته دیگر ولایت‌مداری ارتش گفت: نکته‌ دیگر اطلاعت‌پذیری محض است. هیچگاه ارتشیان در مورد چرایی صدور فرمان از سوی رهبر انقلاب صحبت نمی‌کنند، بلکه در مورد چگونگی اجرای آن صحبت می‌کنند. جلوه دوم معنویت در ارتش، شهادت‌طلبی و جان بر کف بودن است. تقدیم 48 هزار شهید مدافع وطن و حرم، حضور معنادار ارتش در جبهه مقاومت و اعلام آمادگی سیل‌آسای کارکنان ارتش برای انجام ماموریت‌های خطیر در هر نقطه‌ای که لازم است، نمونه‌های شهادت‌طلبی ارتشیان است.

محمدحسنی خاطرنشان کرد: جلوه سوم معنویت در ارتش، استقبال کارکنان ارتش از مراسم‌ها و برنامه‌های دینی است. در هر 24 ساعت، یک هزار نمازجماعت در یگان‌های ارتش برپا می‌شود. استقبال از برنامه‌های قرآنی نیز در ارتش زیاد است. در مسابقات سالیانه، ارتش یا رتبه نخست و یا رتبه دوم را کسب می‌کند.

وی تاکید کرد: ارتش امسال در حوزه خانواده‌ها رتبه اول و در حوزه کارکنان رتبه دوم را کسب کرد. ارتش یک ارتش قرآنی و نورانی است. همچنین در ماه محرم مراسمات عزاداری پرشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: کارکنان ارتش در رزمایش معنوی و آسمانی اربعین شرکت کرده‌اند و با هر کس تماس می‌گیریم، می‌گویند در مسیر کربلا هستند. موکب‌های ارتش روزانه بیش از 20 هزار نفر را پذیرایی می‌کنند. جلوه چهارم معنویت در ارتش التزام به مسائل شرعی است.

وی درباره دستاوردهای ارتش در حوزه معنویت پرداخت خاطر نشان کرد: ارتش نقش آفرینی تعیین ‌کننده در برابر شیطنت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان دارد، تا جایی که در آینده نه چندان دور شاهد مجلس ختم سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا و اذناب آن خواهیم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همچنین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، کشوری امن به وجود آورده است. رهاورد دیگر معنویت‌محور بودن ارتش نقش آفرینی در اثبات دروغ‌گویی آمریکاست.

محمد حسنی تصریح کرد: ترامپ ابردروغ‌گوی جهان معاصر است که رسوایی او تمامی عالم را فراگرفته و دوستان او نیز با ما همفکر هستند. هر کس به او اعتماد کند، ذلیل و هر کس با او مقابله کند عزیز خواهد شد.

وی خطاب به برخی کشورهای منطقه اظهار داشت: توصیه می‌کنم که از کشورهایی که با طناب آمریکا به چاه رفتند، عبرت بگیرند و با طناب ترامپ و آمریکا به چاه نروند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول