اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روحیه استقامت و مقاومت سرلوحه کار ارتش است

مسؤول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان گفت: روحیه استقامت و مقاومت سر لوحه کار ارتش است همچنین معنویت محوری نیز سرلوحه کار سازمان عقیدتی و سیاسی بوده است.

روحیه استقامت و مقاومت سرلوحه کار ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام غلامعلی زمانی هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ایام اربعین اظهار داشت: عشق به امام حسین (ع) وجه مشترک تمام شیعیان است، وجه مشترکی که بمب و خمپاره و جنگ نیز نتوانست از بین مسلمانان جدا کند و اکنون شاهد هستیم از تمام جهان عاشقان در روز اربعین کنار یکدیگر جمع می‌شوند و مشت محکمی بر روی صورت دشمنان می‌کوبند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش اصفهان ادامه داد: اکنون خاورمیانه تبدیل به چهارراه حوادث شده است، علی‌رغم تلاش‌های دشمنان کشور ایران در اوج آرامش است که مدیون خون شهدای عزیز و فداکاری نظامیان کشور است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب بدون چشم‌داشتی همیشه برای آرامش کشور آماده و تلاش کرده است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: روحیه استقامت و مقاومت سر لوحه کار ارتش است همچنین معنویت محوری نیز سرلوحه کار سازمان عقیدتی و سیاسی بوده است؛ در موقعِ سختی‌ها همگان دیدند که ارتش خالصانه کنار مردم ایران بوده است.

حجت‌الاسلام زمانی تصریح کرد: در استان اصفهان امیری آگاه همچون آذرافروز در جایگاه مدیریت است که لایق مردم شهیدپرور اصفهان است، کارکنان قانع و دلیر ارتش اصفهان آماده جان‌فشانی و فداکاری برای مردم ایران و اصفهان می‌باشند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش اصفهان ادامه داد: در پادگان‌ها ضمن تکریم سربازان منزلت آنان نیز حفظ می‌شود، سربازان امانتی هستند در دستان ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارکنان ارتش نیز با تمرکز خاصی به دنبال پرورش و رستگاری سربازان وظیفه است.

انتهای پیام /63107/پ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول