اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دولت تمام توانمندی‌های خود را برای خدمت به زائران به میدان بیاورد

امام جمعه اهواز گفت: دولت تمام توانمندی‌هایش را در جهت خدمت به زائران به میدان بیاورد، از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیز درخواست به میدان آوردن تمام ظرفیت‌ها را دارم.

دولت تمام توانمندی‌های خود را برای خدمت به زائران به میدان بیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به اشوب‌های اخیر در کشور عراق اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در آشوب‌های اخیر اهدافی را دنبال می‌کند که مهم‌ترین هدف نظام سلطه، ساقط کردن نظام سیاسی در عراق است.

امام جمعه اهواز در تشریح اهداف نظام سلطه عنوان کرد: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند عراق به طور مستقل و به عنوان میانجی بین طیف‌های مختلف در منطقه عمل کند؛ همچنین به دنبال این حملاتی که در مقر حشدالشعبی اتفاق افتاد دولت عراق، اسرائیل را مسوول مستقیم آن معرفی کرد که این برای آمریکایی‌ها ناخوشایند است.

موسوی‌فرد خظاب به دولت بیان کرد: دولت تمام توانمندی‌هایش را در جهت خدمت به زائران به میدان بیاورد، از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیز درخواست به میدان آوردن تمام ظرفیت‌ها را دارم.

وی افزود: امسال چندین برابر جمعیت از مرزهای ایران به سمت عتبات عالیات بسیج شدند به همین دلیل دولت جمهوری اسلامی تمام توانمندی خود را به میدان بیاورد چرا که زائران ما در مرزها و به خصوص چذابه و شلمچه برای جابه‌جایی با مشکل مواجه هستند.

امام جمعه اهواز گفت: هر چند استفاده از ظرفیت شهرداری‌های سراسر کشور به صورت بخشی آغاز شده است اما اگر خواستار رفع این مشکل هستیم باید به صورت کامل اتفاق بیفتد.

وی خطاب به مردم افزود: بیایید فرض کنیم تمام مواکب در کشور عراق جمع شوند یا اینکه ماشین و اتوبوسی نباشد این ما هستیم که باید شرایط را برای این مسیر و تحمل سختی‌ها مهیا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول