اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پیمانکار سابق استخر بجنورد متواری شده / راه‌اندازی مجدد تا ۳ ماه آینده

رئیس اداره ورزش و جوانان بجنورد از متواری شدن پیمانکار سابق استخر کوثر بجنورد خبر داد و گفت: بر اساس اقدامات تعمیراتی در حال انجام طی سه ماه آینده این استخر برای استفاده عموم بازگشایی می‌شود.

پیمانکار سابق استخر بجنورد متواری شده / راه‌اندازی مجدد تا ۳ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ورزش شنا و حضور در استخرهای ورزشی سطح شهر ازجمله تفریحات و ورزش‌هایی است که جوانان و نوجوانان و همچنین افراد میان‌سال برای سلامتی خود طی ایام سال انتخاب می‌کنند.

اما مرکز خراسان شمالی این روزها شاهد تعطیلی متوالی برخی از استخرهای ورزشی بجنورد است به‌نحوی‌که استخر کوثر، متعلق به اداره ورزش و جوانان طی بیش از یک سال اخیر تعطیل‌شده و اخیراً نیز استخر شهروند متعلق به مجموعه شهرداری بجنورد به تعطیلی کشیده شده است.

برخی از شهروندان بجنوردی که برای بیماری‌های خود نیازمند استفاده از استخر هستند و همچنین تعدادی از جوانان مرکز استان ضمن ابراز گلایه از این اتفاق، خواستار پیگیری این موضوع بودند.

امید علوی زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد به تشریح علت این اتفاق پرداخت و اظهار کرد: با توجه به مصوبه قانونی باید مکان‌های ورزشی به‌صورت مزایده و به مدت یک سال طی قراردادی به پیمانکار بخش خصوصی اجاره داده شود که برای این مکان از همان ابتدا نسبت به این مجموعه اعتراض داشتیم و مخالفت خود را اعلام کرده بودیم.

وی برخی نقض تعهدات در ادامه روند کاری پیمانکار استخر کوثر را باعث پلمپ شدن استخر دانست و افزود: طی مواد قانونی در این خصوص استخر به جهت تعیین تکلیف پلمپ شد و قرار داد نیز با این پیمانکار فسخ شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بجنورد به برخی از اقدامات جهت رفع پلمپ از سوی کمیسیون‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: کمیسیون ماده 88 علی‌رغم تخلفات پیمانکار دستور به ادامه همکاری و رفع پلمپ مجموعه را داد که این اقدام به ادامه همکاری و تخلفات پیمانکار خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به مجموعه استخر کوثر وارد کرد و منجر به متواری شدن پیمانکار شد.

وی ادامه داد: اکنون پرونده پیمانکار به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

علوی زاده سپس به اقداماتی در راستای احیا این استخر اشاره کرد و گفت: پس از متواری شدن پیمانکار سابق و انتخاب پیمانکار جدید با مزایده، خسارات ایجادشده در استخر کوثر بجنورد برآورد شد.

وی از صرف اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برای احیای این مجموعه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد از احیا این مجموعه باقی‌مانده که در اعتبارات سال ۹۸ شهرستان بجنورد دیده‌شده و در حال انجام تعمیرات است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بجنورد در انتها به زمان بازگشایی استخر کوثر اشاره کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده امیدواریم طی ۳ ماه آینده استخر کوثر مجموعه علیدخت بجنورد به بهره‌برداری رسیده و آماده استفاده برای عموم شهروندان بجنوردی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول