اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ظرفیت پذیرش مرز خسروی تکمیل شد/ زائران فردا مراجعه کنند

ظرفیت پذیرش مرزخسروی تکمیل شده و پلیس از سه‌راهی نصرآباد قصرشیرین به سمت این پایانه مرزی را مسدود کرده است.

ظرفیت پذیرش مرز خسروی تکمیل شد/ زائران فردا مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌اکنون در پایانه مرزی خسروی کار انتقال زائرانی که طی یکی‌ دو شب گذشته در شهر قصرشیرین و مرز خسروی توقف داشته‌اند در حال انجام است.

طبق تواقفات اولیه انجام شده بین طرف ایرانی و عراقی، قرار بود از پایانه بین‌المللی مرز خسروی روزانه 7 هزار زائر عبور کند که با رایزنی‌های انجام شده طی روز‌های گذشته با توجه به استقبال پرشور زائران به 15، 20 و 30 هزار نفر افزایش یافت.

این افزایش تعداد زوار، طرف عراقی را غافلگیر کرد به طوری با کمبود امکانات به ویژه در حمل و نقل مواجه شدند؛ در حال حاضر تعداد قابل توجه‌ای از زائران در آن سوی مرز خسروی و در صف انتقال به حسینه عراق هستند.

براساس گزارش میدانی خبرنگار فارس از آخرین وضعیت مرز خسروی، ظرفیت این پایانه بین‌المللی ساعت 9 صبح شنبه، 20 مهرماه تکمیل شده و هم‌اکنون بیش از 50 هزار زائر در این مرز وجود دارد، لذا پلیس برای مدیریت ازدحام زوار از از سه‌راهی نصرآباد (خروجی قصرشیرین) به سمت این پایانه مرزی را مسدود کرده و از عبور زوار و حضور آن‌ها در مرز ممانعت به عمل می‌آورد، بهتر است زوار فردا مراجعه کنند.

مسؤولان تاکید دارند، با توجه به جمعیت انبوهی که هم‌اکنون در مرز خسروی برای عبور وجود دارد، سایر زوار تحت هیچ شرایطی به این مرز مراجعه نکنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول