اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه آثار و توانمندی‌های معلولین اعصاب و روان در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: به همت این سازمان و مرکز آموزشی و توانبخشی مهر گستر زنجان نمایشگاه آثار و توانمندی های معلولین اعصاب و روان به مناسبت هفته سلامت برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار و توانمندی‌های معلولین اعصاب و روان در زنجان برگزار می‌شود

مریم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته سلامت اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های اختصاصی این هفته از 20 تا 24 مهرماه توسط سازمان فرهنگی شهرداری و مرکز آموزشی و توانبخشی مهرگستر با محوریت توجه به معلولین اعصاب و روان به عنوان قشر آسیب‌پذیر و برجسته‌سازی توانمندی‌ها، ویژگی‌ها و خواسته‌های معلولین در راستای خودکفایی برپا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: علاوه بر این در طول سال سازمان فرهنگی با برگزاری کلاس‌های خودباوری و تئاتر درمانی ویژه معلولان این قشر از شهروندان را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی تصریح کرد: تاکید بر ارزش درونی و برجسته‌سازی توانمندی‌ها، ویژگی‌ها و خواسته‌های معلولین به عنوان قشر آسیب‌پذیری که نیاز به یاری و کمک بیشتری دارند تا مستقل، مصمم و به اعضایی فعال برای جامعه تبدیل شوند باید در اولویت برنامه‌های سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.

شعبانی مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه را توانمند ساختن بیماران روانی ذکر کرد و توضیح داد: انجام کارهای هنری موجب می‌شود اعتماد به نفس بیماران بیشتر شده و بدانند که بهبودی برایشان امکان دارد، همچنین می‌توانند از هنر دستان خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه از20 تا 24 مهرماه از ساعت 10 تا 12 و 30 دقیقه به آدرس دروازه ارک، ابتدای جاده همایون،کوچه شهید بیگلی، پلاک ۳۰/۱ پذیرای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول