اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پل‌خواری در یاسوج!+تصاویر و فیلم

پل‌خواری در یاسوج!! شاید این یکی دیگر از همه انواع تصرف‌ها و دست‌اندازی‌ها عجیب و غریب‌تر باشد.

پل‌خواری در یاسوج!+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در سال‌های اخیر همه نوع تصرف و دست‌‌اندازی به طبیعت از کوه گرفته تا بستر رودخانه و تپه و ماهور و جنگل و مرتع دیده بودیم مگر پل‌خواری!! که شاید این یکی دیگر از همه انواع تصرف‌ها و دست‌اندازی‌ها عجیب و غریب‌تر باشد.

دست‌اندازی به طبیعت با سودجویی‌های عجیب و غریب هیچ زمانی بیشتر از سیل فروردین سال 98 خود را نشان نداد آن جا که آب با شدت و شتاب زیاد آمد و بسیاری از منفعت‌ طلبی‌های سال‌های اخیر را با خود شست و برد.

هر چند سیل بالذات ویرانگر است و خسارت زیادی به برخی از مناطق و مردم وارد کرد اما در جاهایی نیز توفیقی اجباری بود که به جای قانون و بازرس و ناظر و قاضی و دادگاه بنشیند و برخی زشتی‌ها و پلشتی‌ها را بشوید و با خود ببرد.

در سیل فروردین امسال یکی از نقاط حادثه‌خیز و خطرآفرین پل زردک یاسوج بود که به دلایل مختلف از جمله تخلیه نخاله‌های ساختمانی و در کنار آن تصرف حریم رودخانه، موجب بروز مشکل جدی در مسیر ارتباطی یاسوج با برخی نقاط پرجمعیت از جمله منطقه کبگیان شده بود.

فیلم/وضعیت بحرانی پل زردک در سیل فروردین 98

 

 

جریان به این قرار است که عده‌ای با تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کنار پل کم‌کم با این روش رندانه بر میزان تصرفات می‌افزودند و به عبارتی پل زردک و مسیر آب نه برای استفاده عمومی بلکه در تصرف افراد خاص قرار می‌گرفت

 

به گزارش فارس؛ مسؤولان راهداری شهرستان بویراحمد به همراه رئیس این اداره مهندس مهران مسعودی که به صورت میدانی در عرصه حضور داشت در حرکتی خوب و قابل توصیف به وسیله دستگاه‌های راهداری و در میان هجمه معارضین اقدام به بازگشایی میسر کردند که در این بین دستگاه قضایی نیز به کمک راهداری آمده بود.

فیلم/پل‌خواری در پل زردک یاسوج و برخورد قانونی راهداری بویراحمد

 

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول