اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

هدف گذاری طرح اقدام ملی برای ساخت 20 هزار خانه در ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در آذربایجان‌غربی برای ساخت و عرضه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن هدف‌گذاری شده است.

هدف گذاری طرح اقدام ملی برای ساخت 20 هزار خانه در ارومیه

سیدمحسن حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به افزایش جمعیت و نیاز به واحدهای مسکونی جدید در سطح استان اظهار کرد: در آذربایجان‌غربی برای ساخت و عرضه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: همچنین تکمیل پنج هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی است تا این واحدها با تکمیل هر چه زودتر در اختیار صاحبانشان قرار بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند فرصت خوبی را برای اشتغال‌زایی در استان ایجاد کند، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان با استفاده از این فرصت نیز می‌تواند معماری و مهندسی بومی را در اجرای این طرح به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه معماری و طراحی ساختمان‌ها باید با توجه به تنوع قومیتی سطح استان انجام شود، عنوان کرد: معماری‌ می‌تواند به عنوان هنر و توان مهندسان استان به مردم شناسانده شود که در جذب گردشگر نیز تاثیر به سزایی دارد.

حمزه‌لو با بیان اینکه بالا بردن سطح کیفیت خدمات مهندسی نباید به عنوان بالا بردن افزایش هزینه‌ها تلقی شود، تصریح کرد: ارتقای کیفیت این نوع خدمات موجب بالا بردن امنیت واحدهای مسکونی در حال ساخت می‌شود.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول