اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قرآن‌آموزی به 8500 دانش‌آموز پایه اول گنبدکاووس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اولویت قرآن‌آموزی در مدارس ابتدایی این شهرستان، گفت: قرآن‌آموزی به 8500 دانش آموز پایه اول آغاز شده است.

قرآن‌آموزی به 8500 دانش‌آموز پایه اول گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد صبح امروز در مراسم آغاز فرآیند رسمی آموزش قرآن در پایه اول ابتدایی مدارس شهرستان گنبدکاووس که در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن‌آموزی از صدر اسلام مورد توجه و تاکید بوده است، اظهار کرد: در سال جاری با تمام قوا و با اولویت بسیار بالا تصمیم بر آموزش قرآن در پایه اول در مدارس ابتدایی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه کسب علم از هر منظر که به آن بنگریم دارای اهمیت و اجر ممتازی است، افزود: حال اگر این علم و دانش، مفاهیم ناب‌قرآنی باشد که از سوی خداوند متعال و به واسطه رسول اعظم (ص) به ما رسیده است بدون تردید اهمیت آن صد چندان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه آموزش رسمی قرآن به دانش‌آموزان پایه اول دبستان از هفته سوم مهرماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: حفظ سوره‌های کوتاه قرآن توسط دانش‌آموزان همراه با بیان قصه‌های قرآنی توسط معلمان و مربیان قرآنی از دیگر اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه است.

نظرنژاد از خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان خواست تا در اجرای این طرح به آموزش و پرورش کمک کنند، ادامه داد: بدون کمک و همیاری خانواده‌ها قطعا نمی‌توانیم به آن حجم از توفیق که مدنظر ماست برسیم و بدون تردید مسیر صحیح آموزش نیز ابتر خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 8 هزار و 446 نفر از دانش آموزان گنبدی در این طرح حاضر خواهند بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج و خروجی مثبت از اجرای این طرح آن را با قدرت در سطح بزرگتری از دانش آموزان شهرستان اجرایی کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول