اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سد نعمت‌آباد اسدآباد سال آینده افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به پیشرفت 91 درصدی پروژه سد نعمت‌آباد گفت: به طور قطع سال آینده پروژه سد نعمت‌آباد افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

سد نعمت‌آباد اسدآباد سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، منصور ستوده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شهرستان اسدآباد اظهار کرد: 26 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام سد نعمت‌آباد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه چند روز پیش تخصیص این اعتبار نیز ابلاغ شده است گفت: امیدواریم با پیمانکار موجود و سایر پیمانکاران این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به پیشرفت 91 درصدی پروژه سد نعمت‌آباد یادآور شد: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه کافی بوده و به طور قطع سال آینده پروژه سد نعمت‌آباد افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشت اسدآباد جزو دشت‌هایی است که افت منابع زیرزمینی داشته و عمده‌ترین مصرف‌کننده آب بخش کشاورزی است خاطرنشان کرد: با وجود کمبود منابع آب زیرزمینی در شهرستان سعی کردیم که آب مصارف گلخانه‌ها را که جزو سند راهبردی استان هستند، تامین کنیم.

ستوده ادامه داد: نصب کنتورهای هوشمند از اولویت‌های ماست و خوشبختانه با همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط در شهرستان اسدآباد، تاکنون 668 دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است که اسدآباد پیشرو این اقدام در بین شهرستان‌های دیگر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال  7.5 میلیارد تومان اعتبار خسارت ناشی از سیل برای رودخانه‌ها و تاسیسات آبی استان مصوب شده است گفت: در زمینه تامین آب شرب شهری و روستایی شهرستان اسدآباد نیز هر موردی که از طرف آب و فاضلاب به این شرکت معرفی شود، اقدامات صدور مجوز و بهره‌برداری، سریع انجام می‌شود.

انتهای پیام/89003/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول