اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جام‌جهانی والیبال| آرژانتین، کانادا و آمریکا پیروز شدند/ تعارف رده پنجم به تیم ملی ایران

تیم‌های ملی والیبال آرژانتین، کانادا و آمریکا در روز نهم رقابت‌های جام‌جهانی 2019 توانستند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند.

جام‌جهانی والیبال| آرژانتین، کانادا و آمریکا پیروز شدند/ تعارف رده پنجم به تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، روز نهم رقابت‌های جام‌جهانی والیبال به میزبانی ژاپن با دیدار تیم‌های آرژانتین و روسیه آغاز شد. در این مسابقه شاگردان مندز موفق شدند با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 - 23، 25 - 23، 21 - 25، 25 - 16 از سد تیم ملی روسیه عبور کنند. با این نتیجه چهارمین پیروزی آرژانتین و پنجمین شکست روسیه در این دوره از رقابت‌ها ثبت شد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های ملی ایتالیا و کانادا مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی جذاب و تماشایی کانادایی‌ها توانستند با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 - 19، 17 - 25، 25 - 15، 23 - 25، 16 - 18 ایتالیا را شکست دهند. به این ترتیب چهارمین پیروزی کانادا و پنجمین شکست ایتالیا هم رقم خورد.

دیگر بازی امروز را تیم‌های آمریکا و استرالیا برگزار کردند. آمریکایی‌ها برای پیروزی در این مسابقه کار سختی نداشتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 - 14، 25 - 13، 25 - 16 حریف آسیایی خود را مغلوب کنند. با پیروزی غیر منتظره آرژانتین و کانادا مقابل روسیه و ایتالیا شرایط برای صعود ایران به رتبه پنجم جدول مهیا شد.

با غلبه شاگردان مندز بر تزارها در حال حاضر ایران در جایگاه هشتم است و اگر ملی‌پوشان ایران با هر نتیجه‌ای مقابل ژاپن میزبان پیروز شوند به رتبه پنجم می‌رسند و پشت سر تیم‌های برزیل، لهستان، آمریکا و ژاپن قرار می‌گیرند.

تیم ملی والیبال ایران در روز نهم رقابت‌های جام‌جهانی از ساعت 13:50 به مصاف ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول