اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استعدادیابی از مهم‌ترین مباحث در ورزش‌ جانبازان و معلولین است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استعدادیابی از مهم‌ترین مباحث در همه ورزش‌ها، از جمله ورزش‌های جانبازان و معلولین است.

استعدادیابی از مهم‌ترین مباحث  در ورزش‌ جانبازان و معلولین است

به گزارش فارس از زنجان، علی خلیلی ظهر امروز در مجمع عادی سالیانه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین با بیان اینکه نقص در برخی اعضای بدن نباید محدودیت‌آور باشد، اظهار کرد: اگر نیروی درونی امید در انسان زنده و پر توان باشد، می‌تواند حتی با نقص عضو کارهای اعجاب‌انگیزی انجام دهد چنان که ورزشکاران جانباز و معلول در میادین مختلف ورزشی این امر مهم را به منصه ظهور و بروز رسانده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت ایجاد دیدگاهی نو در جامعه در مورد افراد با نقص عضو خاطر نشان کرد: اصلاح معلویت باید برچیده شده و در مورد ورزش، فعالیت اجتماعی و حتی موقعیت شغلی این قشر ارزشمند و با ظرفیت بالا فرهنگ‌سازی صورت گیرد و نباید بگذاریم گوشه عزلت گزیده در خانه‌ها بمانند و ناامید شوند.

وی با بیان اینکه استعدادیابی از مهم‌ترین مباحث در همه ورزش‌ها و در ورزش‌های جانبازان و معلولین است، تصریح کرد: باید اهتمام بیشتری به این مورد در هیأت صورت گیرد.

خلیلی با اشاره به اینکه یک سانس استخر ویژه برای ورزشکاران این هیأت در نظر گرفته شده است، افزود: هیأت جانبازان و معلولین با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارد می‌تواند از اماکن ورزشی دستگاه‌های دیگر نیز امتیاز گرفته و استفاده کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: فرهنگ‌سازی ورزش جانبازان و معلولان در جامعه نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول