اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعزام کاروان زائر اولی‌ها به پیاده‌روی اربعین

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: کاروان زائر اولی ها از چند روز گذشته به کربلای معلی اعزام شده و تا روز اربعین در این شهر اقامت خواهد داشت.

اعزام کاروان زائر اولی‌ها به پیاده‌روی اربعین

سرهنگ حمزه برین، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده و عظیم زائران حسینی در اربعین سال جاری، دومین کاروان زائر اولی‎ها اباعبدالله‌الحسین (ع) برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین توسط این قرارگاه در چند روز گذشته به کربلای معلی اعزام شد.

وی افزود: گروه نخست این کاروان در روز پنج شنبه مصادف با ۱۷ مهرماه سالجاری اعزام و دومین گروه هم در روز گذشته بیستم مهرماه سال جاری اعزام شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در مجموع، ۸۰ نفر از زائر اولی‌ها در این دوره توسط قرارگاه از سه دهستان زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی به کربلا اعزام شدند.

برین اضافه کرد: مدت اقامت کاروان زائر اولی اباعبدالله الحسین (ع) که در سال جاری به کربلای معلی اعزام شدند،تا روز اربعین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز ۱۲۰ نفر از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به کربلای معلی اعزام شدند که البته این زائران جزو زائر اولی نبودند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: علاوه بر اعزام زائران به کربلای معلی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم به صورت مشارکتی و با همکاری مردم، پروژه‌هایی را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول