اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقدام مثبت اداره اوقاف گنبدکاووس در پاسخ به مطالبه خانواده شهدا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مطالبه خانواده شهدا نسبت به بهبود وضعیت گلزار شهدا در این شهرستان، گفت: با وجود بی‌اعتنایی برخی دستگاه‌های مسوول ما این مهم را عملیاتی کردیم.

اقدام مثبت اداره اوقاف گنبدکاووس در پاسخ به مطالبه خانواده شهدا

صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان نهادی انقلابی و متعلق به بدنه مردم خود را مکلف به حضور جدی در مسیر آرمان‌های نظام وانقلاب می‌داند، اظهار کرد: بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های معظم و مکرم شهدا بدون تردید یکی از وظایف و رسالت‌های همیشگی ماست.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته چندین بار از سوی خانواده‌های محترم شهدای شهرستان نسبت به فقدان روشنایی و سختی زیارت مزار شهدای پرافتخار در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) اعتراضاتی مطرح شده بود، افزود: با وجود اینکه فضای فیزیکی گلزار شهدا و رسیدگی به مشکلات آن در حیطه وظایف برخی دستگاه‌های دیگر بود ما در این حوزه پیش‌قدم شدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با هیئت امنای امامزاده یحیی بن زید و مدیران ارشد اوقاف و امور خیریه استان به مطالبات خانواده محترم شهدا لبیک گفتیم، خاطرنشان کرد: با نصب چندین پروژکتور در محوطه گلزار شهدا و همچنین نصب پایه بلند چراغ در وسط این محوطه که هزینه‌ای بالغ بر چندین میلیون تومان داشت مشکل روشنایی را در این محوطه رفع کردیم.

محبی با اشاره به اینکه امیدواریم همواره توفیق داشته باشیم در اداره اوقاف و امور خیریه به اعتلای آرمان و فرهنگ شهدای عزیز و همچنین تکریم خانواده‌های معزز آنها کمک کنیم، ادامه داد: بسیار خوشحالیم که در کنار انجام وظایف و رسالت‌های تخصصی خود از اقدامات فرهنگی غافل نبوده‌ایم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول