اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

120 کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس 120 کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود.

120 کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود

جهانگیر صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس چندین پروژه مدرسه‌سازی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه 10 هزار کلاس درس فردا به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز 26 پروژه مدرسه‌سازی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این تعداد پروژه شامل 120 کلاس درس می‌شود.

صفری با بیان اینکه زیربنای پروژه‌های افتتاحی در استان زنجان بالغ بر 15 هزار مترمربع است، عنوان کرد: 300 میلیارد ریال نیز اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون 2 هزار مدرسه در استان زنجان دایر است، گفت: از این تعداد 580 مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر مدارس تخریبی استان زنجان در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، خدابنده و زنجان است.

صفری با اشاره به فعالیت پر رنگ خیرین مدرسه‌سازی در استان زنجان عنوان کرد: بسیاری از مدارس در دست ساخت و آماده تحویل در استان با همکاری دولت و خیرین احداث می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول