اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان معرفی شد

اریوش محمدی از نیروهای بومی شهرستان تنگستان به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان معرفی شد.

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، عبدالحسن رفیعی پور پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان تنگستان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری  شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد شهید علاقه می‌خواهد اظهار داشت: هر چه داریم به برکت خون شهدا است و یکی از وظایف بسیار مهم بنیاد شهید بحث پاسداشت شهدا و  رسیدگی  به خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: شهدا برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از آب و خاک ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و وظیفه همه ما است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حل مسائل و مشکلات خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران گام برداریم.

وی ضمن تشکر از خدمات دهدار تصریح کرد: مدیریت جدید بنیاد شهید شهرستان برنامه ریزی لازم در جهت ساماندهی گلزار شهدای شهر اهرم و بهسازی سایر گلزارها و دیدار با خانواده شهدا را داشته باشد. 

رفیعی پور افزود: در جهت ساماندهی گلزار شهدای اهرم در کمیته برنامه ریزی امسال اعتبار لازم گذاشته شده و پیگیری لازم در جهت تخصیص و اجرای پروژه معمول نمایند.

گفتنی است در این جلسه از خدمات محمد دهدار رئیس سابق بنیاد شهیدید شهرستان تنگستان تقدیر و داریوش محمدی از نیروهای بومی شهرستان به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران  تنگستان معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول