اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در مصلای سمنان

فرماندار سمنان گفت: امسال مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی با تجمع عزاداران در مصلای سمنان برگزار می‌‌شود.

برگزاری مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در مصلای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم اربعین حسینی که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، اظهار کرد: برای هفتمین بار مراسم تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی با عنوان «لبیک یا حسین» با حضور تمام عزاداران هیأت‌های مذهبی و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و اقشار مختلف مردم عزادار سمنان در مصلای بزرگ این شهر برگزار می‌شود.

وی با تشکر از زحمات، پیگیری‌ها و اقدامات عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در اجرای این برنامه بیان کرد: همه دست‌اندرکاران و هیأت‌های مذهبی باید تلاش کنند تا این مراسم معنوی در شهرستان سمنان پرشورتر از سال گذشته با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

فرماندار سمنان با بیان اینکه مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در سمنان از ساعت 9:30 صبح روز شنبه 27 مهرماه با تجمع عزاداران حسینی آغاز می‌شود، عنوان کرد: این مراسم همراه با سخنرانی، مداحی، عزاداری، قرائت زیارت اربعین حسینی و اقامه نماز جماعت ظهر روز اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ هماهنگی برای پخش مراسم از شبکه سراسری، پیش‌بینی مسائل ترافیکی و ایاب و ذهاب عمصلازاداران، انجام برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با به‌کارگیری پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، چاپ و تکثیر پنج هزار زیارتنامه اربعین برای توزیع بین عزاداران، تأمین و استقرار تانکرهای آب برای وضوی نمازگزاران و برگزاری نماز جماعت ظهر اربعین بخشی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول