اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گام محکم فولاد برای صعود به لیگ دسته اول

تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان توانست به دور دوم مسابقات زیر گروه لیگ دسته اول کشور صعود کند.

گام محکم فولاد برای صعود به لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه لیگ دسته اول کشور که به مدت سه روز و به میزبانی یزد برگزار شد با صعود نماینده استان به دور دوم همراه بود.

این مسابقات در چهار گروه ۴ تیمی برگزار شد که فولاد هرمزگان در گروه سه با تیم های صدر شیمی یزد(گلساپوش)، جهانبین شهر کرد و طوفان طاهروییه سیریک که سخت ترین گروه بود قرار گرفت.

شاگردان مجتبی ذاکری در فولاد هرمزگان موفق شدند در بازی افتتاحیه تیم قدرتمند طاهروییه سیریک رو با نتیجه نزدیک هفت بر شش شکست دهند.

در بازی دوم فولاد موفق شد تیم جهانبین چلیچه را به نتیجه هشت بر سه از پیش رو بردارد و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند.

در بازی پایانی تیم فولاد هرمزگان به مصاف تیم میزبان صدرشیمی یزد ( گلساپوش ) که هدایت آن را میرشمسی سرمربی قهرمان لیگ برتر کشور به عهده داشت رفت و در بازی از حریف قدر خود پیش افتاد که متاسفانه علی رغم تمام شایستگی‌ها بازی را با نتیجه نزدیک سه بر دو واگذار کرد.

بدین ترتیب فولاد هرمزگان  با دو برد و کسب شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان تیم اول گروه به مرحله دوم صعود کرد. صدر شیمی یزد نیز با شش امتیاز بعنوان دومین تیم به دور دوم صعود کرد و جهانبین شهر کرد با پنج امتیاز و طوفان طاهروییه سیریک بدون کسب امتیاز نتوانستند راهی مرحله بعد شوند.

گفتنی است، این مسابقات از ۱۹ تا ۲۱ مهرماه در شهر یزد برگزار شد.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول