اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هجمه به شورای نگهبان فریب افکار عمومی به منظور فرار از پاسخگویی است

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه اظهارات حسن روحانی علیه شورای نگهبان فریب افکار عمومی به منظور فرار از پاسخگویی است گفت: مسئولان باید به گونه‌ای سخن بگویند که وقتی تاریخ در مورد آنها قضاوت کرد شرمنده نباشند.

هجمه به شورای نگهبان فریب افکار عمومی به منظور فرار از پاسخگویی است

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره انتقاد حسن روحانی به شورای نگهبان گفت:‌ رئیس جمهور بداند که نمی‌تواند با سازوکاری که براساس آن روی کار آمده است پشت‌ پا بزند و اگر وی این موضوع را قبول ندارد نباید مسئولیت می‌پذیرفت.

وی تصریح کرد:‌ شأن یک رئیس جمهور اینگونه نیست که با آنکه در دوره‌های مختلف مسئولیت‌ها و مدیریت‌های متعددی داشته است بدون مطالعه و دقت و توجه به جایگاهش به ارکان نظام از جمله به شورای نگهبان حمله کرده و خوراک برای رسانه‌های بیگانه فراهم شود.

گودرزی گفت:‌ آقای روحانی نباید اذهان مردم را از مسائل و مشکلات اصلی کشور دور کند. 

وی با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور علیه شورای نگهبان فریب افکار عمومی و فرار از پاسخگویی محسوب می‌شود، گفت:‌ ما مسئولان نباید به فکر دوران مسئولیت خود باشیم بلکه باید بدانیم که نسبت به آینده جامعه مسئول هستیم و نباید در نگاه‌مان نسبت به جامعه، ملت و افکار عمومی، دل‌ها و اذهان بی‌تفاوت باشیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران و مسئولان کشور نباید به گونه‌ای سخن بگویند که از  اظهارنظر آنها حب دنیا  برداشت شود و به همین دلیل باید تلاش کنیم که به اصل ارکان و انقلاب خدشه‌ای وارد نشود.

گودرزی گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده‌اند.

وی افزود: مدیران و مسئولان کشور باید به گونه‌ای سخن بگویند که وقتی تاریخ در مورد آنها قضاوت کرد شرمنده سخنان‌شان نباشند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ دولت نباید برای دو قطبی‌ سیاسی در جامعه تلاش کند چرا که اگر دو قطبی وجود دارد دو قطبی حمایت از مرفهین بی‌درد و حمایت از مستضعفان و دو قطبی انقلابی و انقلابی‌نما است نه دو قطبی‌های دیگر. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول