اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 35 موکب در سامرا

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا با اشاره به حضور 35 موکب در شهر سامرا گفت: اهالی سامرا نیز مواکبی را دایر و واقعا جانانه فعالیت دارند.

فعالیت 35 موکب در سامرا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار امین شریعتی در جریان بازدید از موکب اوقاف زنجان در سامرا اظهار کرد: خوشبختانه طی سنوات گذشته سامرا رونق بسیاری پیدا کرده است و شاهد جانفشانی و سنگ تمام زائران و کشور میزبان هستیم.
فرمانده قرارگاه اربعین سامرا با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم موجب باشکوه شدن مراسم اربعین شده است، گفت: همچنین ارائه خدمات قبل و پس از اربعین نیز موجب شده است که هر سال تعداد زائران افزایش پیدا کند.
وی  با اشاره به حضور 35 موکب در شهر سامرا بیان کرد: همچنین از سوی اهالی سامرا نیز مواکبی ایجاد شده است که واقعا جانانه فعالیت دارند.
سردار شریعتی با تقدیر از حضور اوقاف در شهر سامرا و ارائه خدمات مطلوب از سوی این سازمان بیان کرد: امروز شاهد حضور ادارات کل اوقاف در مواکب مختلف سامرا هستیم و این سازمان در پذیرایی از زائران و اداره مواکب بسیار خوب عمل کرده است.
وی همچنین به امنیت بالای سامرا نیز اشاره کرد و گفت: با تلاشی که مسؤولان امنیتی در سامرا داشتند تمام تلاش بر این بوده است که امنیت خوب برقرار شود و امسال نیز مراسم اربعین باشکوه‌تر از سنوات گذشته خواهیم داشت.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول