اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت 35 نفر روز نیروی هلال احمر در پایانه مریانج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در ایام اربعین حسینی هلال احمر همدان با 35 نفر روز نیرو در پایانه مریانج خدمات‌رسانی دارد.

فعالیت 35 نفر روز نیروی هلال احمر در پایانه مریانج

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به خدمات‌رسانی هلال احمر همدان به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان دو دستگاه آمبولانس به همراه چهار نیرو به کشور عراق اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه تریلی نیز از سوی هلال احمر به عراق اعزام شده است ادامه داد: دو پزشک عمومی و سه نفر تکنسین دارویی نیز اعزام شده‌اند که خدمات درمانگاهی را به زائران خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌ احمر همدان در پایانه مریانج نیز حضور دارد یادآور شد: بر این اساس هلال احمر همدان با دو آمبولانس و 20 عدد چادر به همراه هفت تیم و 35 نفر روز نیرو خدمات‌رسانی دارد.

وی اضافه کرد: چهار تیم کمک‌های اولیه، پنج تیم واکنش سریع، 14 تیم اسکان خواهران و برادران، پنج تیم راهنمای زائران، پنج تیم فرماندهی و پشتیبانی و دو تیم مستندسازی و روابط عمومی در پایانه مریانج حضور دارد.

کارخانه‌ای به حوادث جاده‌ای استان در ایام اربعین نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام 24 حادثه جاده‌ای از سوی هلال احمر خدمات‌رسانی شد که 67 نفر مصدوم بودند، سه نفر سرپایی مداوا شدند، یک نفر فوتی بود و 20 مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام 75 تیم عملیاتی، 23 آمبولانس و پنج خودروی نجات تیپ 1 و 2 خدمات‌رسانی به حوادث جاده‌ای را طی بازه زمانی 13 تا 22 مهر داشتند.

انتهای پیام/89003/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول